گران ترین تور ها در جهان
نوشته شده توسط : gheirati

 تور های هوایی و زمینی در زندگی امروزی از اهمیت خاصی برخوردار است و هم اکنون مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این بین نیز تور هایی هم هستند که به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند کمتر کسی از آن ها استقبال می کند. به همین خاطر این دسته از تور ها بیشتر مورد توجه افراد ثروتمند قرار می گیرد. هزینه بالایی که برخی از تور ها دارند نیز به دلیل برخی از امکانات لوکس و خاصی است که مدیران این تور ها ارائه می دهند.

گرانترین

در این قسمت شما را با تعدادی از کشور هایی که تور آن به عنوان گران ترین تور های گردشگری شناخته شده است آشنا می کنیم:

تور مسافرتی نیویورک

به یکی از گران ترین تور ها در جهان می توان به تور مسافرتی نیویورک اشاره کرد. تور نیویورک توسط شرکتی به نام "دریم میکر " راه اندازی شده است. در این تور به کمک یک جت می توانید تنها در 20 روز، از 20 کشور دنیا بازدید کنید. همچنین این تور مسافرتی کلیه امکانات و خدمات و تجملات منحصر به فرد را ارائه داده است تا افرادی که هزینه برای آن ها ملاک نیست آن را تجربه کنند.

تور مسافرتی سوئیس

 شهر سوئیس نیز گران ترین کشور و گران ترین توردر جهان می باشد که نمی توان به راحتی به آن سفر کرد. این کشور که مهمترین کشور در جهان در زمینه های سیاسی و تجاری است به عنوان یک مقصد گردشگری نیز به شمار می رود. این تور نیز با امکانات و خدمات قابل توجهی که ارائه می دهد موجب شده است که هزینه زیادی را شامل شود و باعث شود که سفر به این کشور برای مردم بسیار دشوار باشد.

تور مسافرتی اتریش

یکی دیگر از کشور های گران جهان کشور اتریش می باشد. این کشور نیز هزینه های زیادی برای اقامت در هتل و حمل و نقل دریافت می کند که می تواند برای برخی از افراد بسیار سنگین باشد. به این صورت که در این تور با توجه به هزینه بالای آن تنها تعداد کمی از افراد شرکت می کنند.

تور گردشگری جزیره فیجی

از گران ترین جزایر هم می توان از جزیره فیجی نام برد که یک مقصد گردشگری بسیار زیبا و مناسب می باشد. این جزیره که در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد، از 332 جزیره نیز تشکیل شده است. تور گردشگری این جزیره ها قیمت بسیار بالایی دارند. چرا که دارای مکان هایی بی نظیر و بکر می باشند.  





:: برچسب‌ها: تورگردی , گرانترین هتل ها ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: